Yasmine Rigolle

E.C.van Doorn
Meer informatie heb ik via het internet vernomen. Haar echte naam is Frida van Doorn en is gezins- en schoolpsycholoog, werkzaam bij de afdeling kinder- en jeugdpsychiatrie van het Erasmus MC-Sophia te Rotterdam. Ook heeft zij o.a. het boek ‘Ontwikkeling & leren psychiatrie op school’ geschreven.

Verheij
Meer informatie heb ik via het internet vernomen. Zijn echte naam is Fop Verheij en is werkzaam als hoofd van de patiëntenzorg bij de afdeling kinder- en jeugdpsychiatrie van het Erasmus MC-Sophia te Rotterdam. Hij heeft o.a. het boek ‘Ontwikkeling & leren psychiatrie op school’ geschreven.

F.C.Verhulst
Meer informatie hebt ik via het internet vernomen. Zijn echte naam is Frank Verhulst en is werkzaam als hoofd van de afdeling Kinder- en Jeugdpsychiatrie van het AZR-Sophia / Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij heeft o.a. het boek ‘Kinder & jeugdpsychiatrie’ geschreven.

H. van Veen
Hermannus Jantinus (Herman) van Veen (Utrecht, 14 maart 1945) is een Nederlandse clown, cabaretier, schrijver, regisseur, musicus, acteur en presentator. Van vak is hij violist en zanger. Daarnaast is hij activist voor de Rechten van het Kind.

J. Brophy
Jere Brophy heeft zich gefocust op zijn onderzoek om leerkrachten te helpen en leerlingen te motiveren.

W. Resing
Wilma Resing is tewerkgesteld in de Faculteit der Sociale Wetenschappen, Instituut Psychologie, Sectie Ontwikkelings- & Onderwijspsych.